Fagdag Sunnmøre 2023

Tingstad-besøket forrige uke var en flott start på et nytt og begivenhetsrikt år for Logistikkforeningen Avd. Møre & Romsdal. Tingstad har fått opp et genialt og imponerende anlegg og det blir spennende å følge utviklingen videre. En stor takk til Tingstad som åpnet både dører og porter for besøkende medlemmer av Logistikkeforeningen fra hele fylket denne vidunderlige onsdagen!

Vi ligger ikke på latsiden og neste samling er allerede i bøkene. Torsdag den 25. Mai har Logistikkforeningen Avd. Møre & Romsdal i samarbeid med Næringsforeningen Ålesundsregionen en sannelig glede av å kunne invitere til en Fagdag i Logistikk på NTNU Smia i Ålesund!

På tapetet denne dagen har vi spennende og høyst relevante temaer:

«Erfaringer og tips, om kundens bruk av Incoterms 2020 – leveringsbetingelser» av Dag-Morten Årvik, Forretningsutvikler E-commerce & Logistics Tolltjenester i Posten Norge

«Digitoll Norges Brexit» av Elin Tveiten, Senior Manager, Road Norway og medlem i Tolletatens prosjektgruppe.

Vi vil også ta en tur innom åpenhetsloven:

«Åpenhetsloven – Menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold: Bedrifters plikt til å skaffe oversikt både internt og eksternt» av Elisabeth Elliott Midtgård, Rådgiver i PwC

Dette er høyst aktuelle temaer så dette er nok en samling som man bare må ha med seg!

Lunsj vil bli servert og det vil bli tid til å få slått av en prat over en kaffe med både gamle og nye kontakter i denne fantastiske bransjen og fylket.

Vi håper å se så mange som mulig av dere denne flotte mai-dagen!

Påmeldingsfrist: 19.05.23