Programmet til Årskonferansen

,

Årskonferansen til Kiel nærmer seg og vi kan skilte med en sterk faglig meny.

Det er fortsatt mulighet å melde seg på årets Logistikkonferanse til Kiel den 18. – 20. mars.

Årets spennende tema er: Strategisk og bærekraftig logistikk for fremtidens markedsutvikling

Er vi rustet til å håndtere den dynamiske vareflyten i dagens marked?

Klarer vi å utnytte ny teknologi til vår strategiske fordel og tilpasse oss til markedets behov og ønsker?

I kjølevannet av flere konkursberetninger de siste par årene, kan man konkludere at det vil være desto viktigere å ha en klar markedsstrategi for fremtiden med en sterk og robust logistikkmaskin som pumper blodet fra hjertet inn i selskapet.

Det blir to inspirerende dager med veldig gode muligheter til å utvide logistikknettverket sitt. Jo større nettverk jo flere forretningsmuligheter har du for fremtiden. Mest sannsynlig vil du har stor bruk for det en vakker dag.

Foredragsholdere på konferansen:

Roger Lindau, Oracle: Bærekraftige prosjekter som aldri ble bokført i miljøregnskapet

Anders Lunde Angen, Helthjem: Fra solnedgangsindustri til vekstmotor

Anders Askevold, GS 1 Norway: Sanntids informasjonsutveksling basert på åpne globale standarder – en viktig forutsetning for effektivt samspill i verdikjeden

Lars Andreas Grønningsæter Aglen, Milrab: Logistikk – et avgjørende konkurransefortrinn innen retail

Rune Kristiansen, Bertel O. Steen Logistikk: Logistikkinvestering på flere hundre millioner – på toårskontrakter

Jon Kåre Stene, Kolonial: Kraftig vekst – hvordan takle de logistiske utfordringene?

Morten Lihme, DHL Express: Levere perfeksjon i en digitalisert verden

Dagfinn Bang-Johansen, Logistikkforeningen: Mentorskap gjennom Logistikkforeningen – en praktisk tilnærming til et fag i stadig endring

Påmelding og priser finner du her