Laster Hendelser

Dovrehallen Restaurant, Storgata 22
Oslo,Oslo0184Norge
+ Google Map

Seniorgruppen inviterer til årets siste medlemsmøte - med julebord og lutefisk på Dovrehallen i Oslo. Styret i Seniorgruppen har den glede å ønske velkommen til lutefisk etter dagens aktuelle tema. Formuesforvalterne Sveinung E. Andersen og Kjetil Olsen holder et spennende innlegg om formuesforsvaltning. Sted: Dovrehallen som vanlig. Tid: Tirsdag den 26. nov. kl. 14.00. Tidspunkt for avslutning? Det bestemmer du! Gi beskjed om du kommer innen søndag 24. nov. Kjøkkenet vil gjerne vite ca. hvor mange som skal ha lutefisk så…

Førjulssamling Østlandet

28 november kl. 18:30 - 23:30
Restaurant Sumo, Henrik Ibsens gate 90
Oslo,Oslo0255Norge
650 NOK

Logistikkforeningen, avdeling Østlandet, inviterer til hyggelig førjulssamling og nettverksbygging Møtested vil være Sumo Restaurant på Solli Plass i Oslo. Arrangementet er åpent for alle medlemmer i foreningen, uavhengig av avdelingstilhørighet. Pris for middag og et glass velkomstdrikke er 650,-. Vi setter pris på betaling til foreningens Vipps-konto, nr 543 524 i forkant. Det enkelte medlem gjør selv opp for øvrig drikke direkte med serveringsstedet. Påmelding eller spørsmål kan rettes til Ostlandet@logistikkforeningen.no innen 22. november.

januar 2020

Lexit Group-messe 2020

30. januar 2020
Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3
Oslo,Oslo0250Norge
+ Google Map

Lexit Group-messe 2020: Med løsninger som forenkler arbeidsflyt og prosesser Lexit Group-messen 2020 arrangeres 30. januar på Felix Konferansesenter på Aker Brygge! For 6. gang har vi gleden av å inviterer kunder og gode kontakter til vår egen fagmesse hvor vi presenterer spennende produktnyheter og løsninger som forenkler og effektiviserer arbeidsflyt og prosesser i bedriften. Hold av dagen, så kommer vi tilbake med flere detaljer og påmeldingsskjema om ikke lenge!

februar 2020

Røroskonferansen

7. februar 2020 - 9. februar 2020
Røros Hotell, An-magritt-veien 48
Røros,Trøndelag7374
+ Google Map

I februar har vi æren av å invitere til den 46. utgaven av Røroskonferansen. Sett av datoene. Program, påmelding og info kommer!

april 2020

Logistikkdagen 2020 – Porten mot Europa

2. april 2020
Quality Hotel i Sarpsborg, Bjørnstadveien 20
Sarpsborg,Østfold1713Norge
+ Google Map

Logistikkforeningen avd. Østfold inviterer til en ny utgave av avdelingens årlige logistikkseminar, Logistikkdagen - Porten mot Europa. Hold av datoen. Agenda og påmeldingslink kommer senere!

juni 2020

NXT 2020

4. juni 2020
Oslo Spektrum, Sonja Henies plass 2
Oslo,Oslo0185Norge
+ Google Map

In 2019, more than 800 online store managers, market managers, chain managers, investors, web entrepreneurs and suppliers attended NXT Nordic. On the 4th of June 2020, we will repeat the success again!   NXT is one of the most important meeting places for online retailers and digital merchants in the Nordic countries No other retail conference in Norway brings together as many digital and competent heads as NXT. We hope to see you at NXT on the 4th of June 2020.

+ Export Events