Medlemsmøte 22.05.2017 kl. 1700, Grieg Gaarden i C. Sundtsgate, Bergen

Grieg Logistics - fra speditør til logistikkpartner. En reise gjennom utfordrende markeder og inn i nye digitale muligheter

Medlemsmøte 22.05.2017 kl. 1700

Alle logistikkleverandører må tilpasse seg nye markedskrav, og har allerede i lang tid forberedt seg på morgendagens digitale samfunn og prøvd å se inn i glasskulen.

Grieg Logistics har vært blant Bergens største aktører innenfor logistikk og havneoperasjoner i mer enn førti år og inviterer oss med på reisen som forteller om endring og omstilling i takt med utfordringer og krav i markedene. Her får vi høre hvordan de selv har jobbet aktivt med å utvikle seg til en logistikkpartner, med digitale løsninger som møter morgendagens krav.

Vi starter ettermiddagen med mingling inkludert tapas i den flotte Grieg-Gaarden før Michelle Williams (CEO) og Morten Graff (COO) fortsetter programmet.

Møtet er i Grieg-Gaarden, C. Sundtsgt. 17. Da det ikke er noen parkeringsmuligheter utenfor kontoret anbefales Klostergarasjen.

Møtet avsluttes ca. kl. 1900.

Siden vi starter med mat og mingling trenger vi forhåndspåmelding senest 18. mai til vestlandet@logistikkforeningen.no

VEL MØTT!

STYRET - Logistikkforeningen.no avd. Vestlandet