Julemøte 2016 - Grand Terminus Bergen den 22. desember kl 18:00

Hotelldrift er også logistikk. Vi har gleden av å invitere til foredrag om Grand Hotel Terminus. Kom og hør hotelleier Kjetil Smørås fortelle om hotellets historie og planer for vekst med 2 nye hoteller i Bergen som åpner i mars 2017. Hvordan får de det til i kampen om kundene mot de store kjedene.

Vi ønsker alle våre medlemmer hjertelig velkommen til julemøte 22. desember.

Møtet vil bli avholdt på Hotell Terminus, Zander Kaaes gate 6, 5015 BERGEN, den 22.desember kl 18:00. Vi starter kvelden med faglig innhold og avslutter med julemat og godt selskap.

Egenandel for middag blir kr 500.- pr. medlem.

Påmelding til julemøte og julemiddag sendes som svar på denne mail eller til: vestlandet@logistikkforeningen.no innen: fredag 14. desember - 2016

Kveldens tema:

Et hotell for vår tid med historisk tyngde

Om Grand Terminus Hotel - Hotel Grand Terminus, Bergen

I likhet med søsterhotellet Augustin Hotel, er Grand Terminus familieeid og helt uavhengig av de store hotellkjedene. Vi overtok Grand Hotel Terminus i 2006 med dette løftet: Vi akter å passe godt på dette unike hotellet – og vil utvikle det videre. Her er du sikret unike hotellopplevelser, i praktfulle og pietetsfullt renoverte omgivelser. Polarhelten Roald Amundsen og kongelige gjester har hvilt ut her (noe kuriøst er det at Grand Hotel Terminus i mange år ble drevet av Indremisjonen – som et avholdshotell). I dag ønsker hotellet alle våre gjester hjertelig velkommen hjem!