Sommeravslutningen 9 juni Trøndelag

• Fra venstre: Astrid Olstad (mor sjøl), Espen Bergh (distriktsansvarlig reolsystem), Kristin Ottesen (prosjektleder interiør), Trond Olstad (daglig leder), John E Lund (salgssjef interiør)
  • May Kristin Svanholm Hegvold

Ca 30 personer møtte opp til sommeravslutningen i Trøndelag 9 juni. Verter for kvelden var Fagerhaug & Olstad. Stor takk til de!

Åpningen av møtet sto May Kristin Svanholm Hegvold for. Hun er en ung og lovende solist, som imponerte samtlige. Hennes versjoner av "Har du fyr", "Trondhjemsnatt", "En liten fuggel" og "Gabriellas song" fremkalte gåsehud. Trond Olstad i F&O engasjerte henne på flekken til et internt arrangement i F&O!

Videre fikk vi historien til F&O, samt litt om forretningsområdene deres. De markedsfører seg med følgende: Rådgivning og salg av interiør og reolsystemer i hele landet. Med personlig oppfølging og kundebehandling i særklasse leverer vi kvalitetsløsningene du trenger. Se forøvrig mer på www.f-o.no

Etter dette fortale Lars Inge fra Logistikkforeningen litt om 50-års jubileet til foreningen. Litt om historien, og tanker videre. Det skjer mye spennende, og vi ser positivt på fremtiden.

Det ble da servert tapas med tilgørende god drikke. Igjen - takk til F&O.

Avslutningen på kvelden var det stand-up Byrge Aspaas som sto for. Hans trønderfigurer, og historier, skapte stor stemning:)