Nytt styre i Logistikkforeningen avdeling Østlandet

Den 15. august var det klart for første styremøte og  nytt styre i Logistikkforeningen avdeling Østlandet møtte mannsterke opp. Styret er nå konstituert og  klare for et nytt begivenhetsrikt år. Etter årsmøte den 14. juni 2018 ble den kjent at Eirik Borge og Per Erik Pederesen trer av som styremedlemmer. Før sommeren ble det besluttet å øke antall styremedlemmer fra fem til elleve styremedlemmer for å kunne fordele arbeidsbelastningen bedre fremover. Kine Stirler Alm ble gjenvalg som styreleder for ett år til, mens Anders Skaslien, Dag Edvartsen og Maiken Kallesen ble gjenvalg for yttereligere to år. Guro Rødsjø som har vært bisitter i styret og holdt kontakten med både studenter og seniorene ble valg frem som styremedlem for to år.

Våre nye styremedlemmer består da av Glenn Lund (Kommunikasjonsjonsrådgiver, Bane NOR), Dagfinn Bang-Johansen (Senior Field Sales Manager, Consignor), Alexander Bergedalen (Regional Sales Manager, DB Schenker), Haakon Olsen ( CEO, Metrotek), Heidi Bergsveen (Key Account Manager, PostNord) og Svein-Egil Hoberg (Frittstående konsulent).