Logistikkforeningens årskonferanse på Holmsbu Spa og Hotell den 13. - 15. april 2018!

Abstract chaotic background.

Idylliske Holmsbu Spa og Hotell er valgt som lokasjon for årets høydepunkt hvor vi på nytt samler gamle og nye bekjentskaper i logistikkbransjen. Fornyelse og utvikling står sentralt hos våre medlemsbedrifter, basert på flere tilbakemeldinger fra dere henger vi oss på trenden og tester ny lokasjon for årskonferansen. Holmsbu ligger på Hurumlandet en time utenfor Oslo. Dette kommer til å være den perfekte anledning til å treffe gamle kjente og knytte nye bekjentskap, utveksle erfaringer samt bli inspirert av mange dyktige kollegaer samlet på et sted.

Smarte tekniske løsninger innenfor logistikk er i rivende utvikling. Vi er stolte av at Virgin Hyperloop One (www.hyperloop-one.com) ved Vice-President Dr. Alan James, kommer for å gi oss et dypdykk i hva vi kan vente oss av morgendagens logistikkløsninger.

Konsulenthusene PwC og Cowi skal tar oss gjennom trender og krav til kompetanse mens Tine, Choice og Adecco deler av sine erfaringer – alt innenfor rammen FLEKSIBEL LOGISTIKK for morgendagen. Flere spennende foredragsholdere er booket og annonseres fortløpende. De vil gi en bred faglig plattform på årskonferansen.

Faglig program gjennomføres på fredag og lørdag. Faglig program avsluttes med paneldebatt ledet av logistikknestor Erling Sæther. I tillegg vil det være muligheter for aktiviteter og SPA samt egentid. Dette gir en perfekt mulighet til å ta med seg ledsager.

Påmelding åpner uke 7 – lenke til påmelding sendes alle medlemmer!

Vi håper dere holder av 13.-15. April for faglig påfyll og hyggelige dager med oss på Holmsbu

Logistikkforeningen avd. Østlandet